همایش «تربیت دینی» ویژه والدین خردسالان کانون «دوستان آسمانی» برگزار می شود

همایش «تربیت دینی» ویژه والدین خردسالان کانون «دوستان آسمانی» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱
گواهیان گفت: همایش خانواده ها با موضوع «تربیت دینی» ویژه والدین بچه های مسجد در مقطع ابتدایی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار می شود.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بیست و چهارمین همایش خانواده ها، با حضور والدین بچه های مسجد که از روز یکشنبه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم آغاز شده امشب نیز ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: کارگاه امشب ویژه والدین بچه های مسجد در مقطع ابتدایی است که با موضوع «تربیت دینی» برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی، «حیدرعلی میمنه» استاد دانشگاه و از اساتید کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به سخنرانی می پردازد.

 

گواهیان اظهار کرد: این برنامه روز سه شنبه 24 آبان ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز کارگاه «تربیت دینی» ویژه بچه های مسجد در مقطع متوسطه اول و دوم روز یکشنبه 22 آبان ماه در این کانون فرهنگی هنری برگزار شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم بیان کرد: همچنین پس از اتمام جلسه خانواده ها از مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج جهرم واقع در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بازدید کردند.

پایان پیام/ 691