نشست هم اندیشی برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی روستای کنارصندل

نشست هم اندیشی برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی روستای کنارصندل

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱
امروز (۲۴ آبان ماه) با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست هم اندیشی و برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی روستای کنارصندل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۴ آبان ماه) با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی روستای کنارصندل با حضور مدیر و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، دهیار و رئیس شورای این روستا در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این نشست، گفت: قصد داریم با هم فکری، هم افزایی و همگرایی برنامه های شاد و متنوعی همچون نمایش، موسیقی و دوره های مشاوره با حضور سخنران ویژه در روستای کنارصندل برگزار کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اهمیت انجام کارهای فرهنگی، تصریح کرد: قطعا اجرای چنین برنامه های حتی در دور ترین نقطه تاثیرگذار خواهد بود بنابراین در نظر داریم اقدامات موثری در ارتقای فرهنگ این منطقه انجام دهیم.

 

وی با بیان این مطلب که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه هایی در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: هنر زبان گویایی است و ما قصد داریم با استفاده از ابزار هنر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم چرا که این مهم بر مردم تاثیر بیشتری دارد.

 

مسلمی مهنی تجلیل از برترین ها و احیای فرهنگ های بومی را بخشی از برنامه های فرهنگی این اداره کل برشمرد و افزود: متاسفانه در گذشته آن طور که باید و شاید به معرفی ظرفیت های کنارصندل پرداخته نشده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه از تجلیل مفاخر کنارصندل خبر داد و گفت: در برنامه هایی که قرار است در این منطقه برگزار شود از مفاخر این روستا نیز تجلیل می شود.

پایان پیام/ 586