همزمان با هفته کتاب ۳ کتابخانه با حضور مصطفی رحماندوست افتتاح می شود

همزمان با هفته کتاب ۳ کتابخانه با حضور مصطفی رحماندوست افتتاح می شود

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: همزمان با هفته کتاب تعداد ۳ باب کتابخانه در سطح مساجد جنوب کرمان افتتاح می شود، کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید درسته کهنوج یکی از این کتابخانه ها است که با حضور مصطفی رحماندوست نویسنده برجسته کشوری افتتاح می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: همزمان با هفته کتاب تعداد ۳ باب کتابخانه در سطح مساجد جنوب کرمان افتتاح می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این باره، افزود: کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید درسته کهنوج یکی از این کتابخانه ها است که با حضور مصطفی رحماندوست نویسنده برجسته کشوری افتتاح می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین کتابخانه هایی در روستای چغوکی شهرستان منوجان و بخش جازموریان به بهره برداری می رسند.

 

خوبی زاده با بیان این مطلب که ۳ باب کتابخانه با استفاده از ظرفیت خیرین تجهیز شده اند، ابراز کرد: برای تجهیز هر یک از این کتابخانه ها مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل از کتابداران کانون های مساجد جنوب کرمان است که با حضور مصطفی رحماندوست اجرا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز دوره آموزش قصه گویی با محوریت کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان برگزار می‌شود.

 

خوبی زاده عنوان کرد: در کنار این برنامه ها، کارگاه آموزش کتابداری ویژه کتابداران کتابخانه های مساجد در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه، کتاب و کتابخوانی را یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و تاکید کرد: تمام تلاش ما برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در مناطق محروم و روستاها است.

پایان پیام/ 586