رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از خبرگزاری صدا و سیما بازدید کرد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از خبرگزاری صدا و سیما بازدید کرد

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، ضمن بازديد از خبرگزاري صدا و سيما و بخش‌هاي مختلف خبري؛ با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و نسبت به تقويت انعکاس رسانه‌اي رويدادهاي مسجدي تاکيد کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز چهارشنبه 25 آبان ماه با همراهی «امیرحسین خورشیدی» سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل این ستاد و «سیروس بداغی» سرپرست سردبیری خبرگزاری شبستان، با حضور در خبرگزاری صدا و سیما از بخش‌ها و سرویس‌های مختلف خبری بازدید کرد و با خبرنگاران به گفت وگو پرداخت.


بر پایه این گزارش: حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، همچنین در گفت وگو با دبیر و خبرنگاران سرویس مسجد که به تازگی در این خبرگزاری در قالب میز مستقل راه‌اندازی شده است، با بیان اینکه اکنون قریب بر 27 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد سراسر کشور فعالیت دارند، ابراز امیدواری کرد خبرنگاران این سرویس خبری بیش از پیش در حوزه پوشش اخبار و برنامه‌های بچه‌های مسجد فعالیت داشته باشند.


رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه با «علیرضا خدابخشی» معاون سیاسی صدا و سیما نیز دیدار کرد و طی سخنانی ضمن اعلام آمادگی به منظور تقویت همکاری‌های مشترک با این رسانه گفت: امیدواریم بتوانیم در دولت سیزدهم با توجه به دغدغه‌های رئیس جمهور نسبت به مسجد، فعالیت‌های مسجدی از جمله اقدامات کانون‌ها در عرصه فرهنگ و هنر را به جامعه معرفی کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین خداداده در ادامه به ظرفیت‌های سامانه بچه‌های مسجد اشاره کرد و افزود: این سامانه اطلاعات بروز و حوزه فعالیت تمامی کانون‌ها در سراسر کشور را به مخاطبان ارایه کرده و قابلیت ارایه خدمات مختلف به بچه های مسجد را دارد.

 

وی همچنین با بیان اینکه فعالیت‌های اعضای کانون‌های مساجد بر اساس شرایط و مناسبت‌های مختلف طراحی می شود، افزود: اکنون و در آستانه جام جهانی فوتبال با رایزنی‌های انجام شده قرار است امکان پخش زنده مسابقات از برخی مساجد که از مساحت و ظرفیت مناسب برخوردار هستند استفاده شود؛ همچنین به همت اعضای کانون‌ها سه سرود به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها تهیه شده است.

 

گفتنی است در ادامه خدابخشی، معاون سیاسی صدا و سیما؛ ضمن اعلام آمادگی نسبت به همکاری در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای با مجموعه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود: امیدواریم بتوانیم ذیل این همکاری در راستای احیای ظرفیت های مسجدی گام برداریم.

 

پایان پیام/ 9