هیات دانش ‌آموزی کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود

هیات دانش ‌آموزی کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱
حضوری از برگزاری هیات هفتگی دانش ‌آموزی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با حضور و مداحی بچه های مسجد خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، آیین هفتگی هیات نوجوانان «یاران ولایت» با حضور دانش آموزان سطح شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «علی زینی» کارشناس مسائل مذهبی در این کانون فرهنگی هنری صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مداح این مجلس ذاکران اهل بیت (ع) است، بیان کرد: علاوه بر مرثیه خوانی ذاکران مداح اهل بیت (ع) در این برنامه نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز به اجرای برنامه می پردازند.

 

حضوری به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: این ویژه برنامه روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم دانش آموزان سطح شهرستان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، هیات مذهبی«یاوران ولایت» ویژه کودکان و نوجوانان به صورت هفتگی و در روزهای پنجشنبه با حضور دانش آموزان سراسر شهرستان در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691