اهتمام بچه های مسجد امام حسن عسکری(ع)ساری برای حرکت در مسیر ولایت و انقلاب

اهتمام بچه های مسجد امام حسن عسکری(ع)ساری برای حرکت در مسیر ولایت و انقلاب

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:مسجد امام حسن عسکری(ع) جنوب ساری و در نزدیکی بازار روز منطقه راهبند واقع شد و بیشترین نمازگزاران این مسجد بازاریان وکسبه بلوار کشاورزهستند.قدردان همت والای بچه های این مسجد برای حرکت در مسیر ولایت و انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۲۷آبان) در نشست با اعضای کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو ساری، حجت الاسلام یاسر طاهری، امام جماعت، هیات امنا و فرمانده پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسکری (ع) بلوار کشاورز ضمن تحسین فعالیت های بچه های این مسجد، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که این مسجد یک مسجد جامع در جنوب ساری است که فعالیت های دینی،‌اجتماعی، فرهنگی و جهادی این کانون دینی شامل حال مردم شریف این منطقه می شود.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه مسجد باید کانون انقلاب باشد، افزود: امروز همه باید پای علم ولایت و انقلاب اسلامی باشند.

 

وی با بیان اینکه اگر روح انقلابی و ولایت مداری را از مسجد بگیریم آن مسجد خنثی خواهد بود که زیبنده نیست،‌گفت: ایران اسلامی امروز از یک کشور گمنام و گاو شیرده برای آمریکا رهایی یافته و قطب قدرت در دنیا شده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه خطر انقلاب اسلامی برای فرعونیان زمان همانند خطر موسی (ع) برای فرعون است اما استکبار چشم خود را به قدرت نرم ایران اسلامی بسته است،‌ادامه داد: برهمه ما فرض و لازم و واجب است مثل یک سرباز پای علم ولایت و انقلاب اسلامی بایستیم.

 

وی به هفته بسیج و لزوم برخورداری از تفکر بسیجی برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:‌مدیران ناکارآمد و عوامل فریب خورده استکبار یقین بدارند که باطن انقلاب اسلامی دست نااهلان را قطع خواهد کرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی از ایران اسلامی،‌چین و روسیه بعنوان قدرت های قطب جهان یاد کرد و افزود: آشوب گران و برهم زنندگان نظم و امنیت ایران اسلامی بدانند که آمریکا بزودی ناچار به سازش با قدرت نرم ایران اسلامی خواهد شد.

پایان پیام/ 286