بچه مسجدی های خردسال کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» در اردوی تفریحی یک روزه شرکت کردند

بچه مسجدی های خردسال کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» در اردوی تفریحی یک روزه شرکت کردند

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱
گواهیان گفت: اردوی یک روزه تفریحی با انجام برنامه های متنوع سرگرمی ویژه خردسالان مسجدی کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، یک اردوی یک روزه تفریحی ویژه نوجوانان مسجدی گروه «حضرت ابوذر» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این اردو که به مقصد بوستان «تیپ ۳۳ المهدی (عج)» انجام شد، برنامه های سرگرمی متنوعی را در دل خود جای داده بود که یک روز بانشاط را برای بچه های مسجد رقم زد.

 

وی بیان کرد: برگزاری جام فوتسال، استخر شنا، بازی های سرگرمی فکری، ویژه برنامه و مسابقات جذاب از جمله برنامه های این اردوی یک روزه بچه های مسجد بوده است.

 

گواهیان عنوان کرد: بخش دیگری از این برنامه نیز به آموزش مسائل تربیتی اختصاص داشت و در ادامه نیز بچه های مسجد در نماز جماعت حضور پیدا کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه و پخت غذا به صورت جمعی و با مشارکت بچه های مسجد حاضر در این اردوی تفریحی برنامه دیگر این اردو بود و سپس نوجوانان مسجدی در یک دورهمی صمیمی به صرف وعده نهار پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» ایجاد صمیمت و همدلی را از ویژگی های چنین اردوهای تفریحی میان بچه های مسجد عنوان کرد که در این کانون فرهنگی هنری نسبت به انجام آن اهتمام ویژه ای می شود.

 

پایان پیام/ 691