برگزاری مسابقات دوستانه فوتسال در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری مسابقات دوستانه فوتسال در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱
حضوری گفت: مسابقات دوستانه فوتسال ویژه گروه های سنی نوجوان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، یک دوره مسابقات دوستانه فوتسال ویژه گروه سنی نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: افزایش نشاط و سلامتی میان بچه های مسجد، ایجاد رقابت سالم، تقویت کار گروهی و... از جمله اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می آید.

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات چهار گروه به رقابت پرداختند، بیان کرد: گروه های نوجوانان «شهید صحرائیان» و «شهید اعظمی» در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

حضوری با اشاره به استقبال پرشور بچه های مسجد در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: در مجموع حدود ۲۰ نفر از بچه های مسجد در قالب این ۲ تیم تیم در این دیدار دوستانه یک مسابقه فوتسال دوستانه را در کنار یکدیگر رقم زدند.

 

وی با اشاره به اینکه با هدف جذب کودکان و نوجوانان به سمت مسجد برنامه های متعددی از سوی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: فعالیت های ورزشی به عنوان یکی از برنامه های این کانون مورد استقبال بچه های مسجد قرار گرفته است.

پایان پیام/ 691