تفاهم نامه همکای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حوزه فرهنگی سپاه جیرفت منعقد می شود

تفاهم نامه همکای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حوزه فرهنگی سپاه جیرفت منعقد می شود

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: تفاهم نامه همکاری بین این اداره کل با ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در راستای اجرای بخشی از برنامه های فرهنگی با حوزه فرهنگی این ناحیه منعقد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۹ آبان ماه) نشست هم افزایی نهادهای فرهنگی شهرستان جیرفت با سپاه شهرستان که با حضور فرمانده سپاه و مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان  برگزار شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این نشست، با اشاره بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی در جنوب کرمان، گفت: انجام کارهای فرهنگی تاثیرگذار تنها با همکاری و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی امکان پذیراست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: به همین منظور می بایست تفاهم نامه ای با دستگاه ها و نهادهای فرهنگی منعقد شود تا از موازی کاری ها جلوگیری به عمل آید.

 

وی عنوان کرد: نهادهای انقلابی می توانند در کنار یکدیگر هر ماه یک رویداد فرهنگی تاثیرگذار را اجرا کنند تا شاهد اتفاقات خوبی در توسعه فرهنگی شهرستان و منطقه باشیم.

 

ویژه برنامه تجمع ایثارگران برگزار می‌شود 

 

«حمدالله فاریابی» در این نشست، گفت: اگر مکتب حاج قاسم برای مردم تبیین شده بود قطعا کار ما به اینجا کشیده نمی شد.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی یادمان ولایت با بیان این مطلب که این موسسه فرهنگی از سال ۱۳۸۹ هر ساله برنامه های فرهنگی در قالب جشنواره برگزار می کند‌، تصریح کرد: امسال نیز در نظر داریم با رویکرد متفاوت تر از گذشته برنامه های فرهنگی را اجرا کنیم.

 

وی اظهار کرد: در همین راستا همزمان با جشنواره در بخش جنبی برنامه های فرهنگی متنوع اجرا خواهد شد.

 

فاریابی در خاتمه از برگزاری ویژه برنامه تجمع ایثارگران خبرداد و گفت: این برنامه با موضوع یاران حاج قاسم در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/ 586