پخش دیدار تیم های فوتبال ایران و انگلیس در کانون «دوستان آسمانی»

پخش دیدار تیم های فوتبال ایران و انگلیس در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱
گواهیان گفت: دیدار تیم های فوتبال ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲، با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» پخش می شود.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دیدار تیم های ایران و انگلیس در جام جهانی قطر از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه ۳۰ آبان ماه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این دیدار جذاب و دیدنی به همت بچه های مسجد، در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» پخش و مسجدی ها به صورت زنده این دیدار را مشاهده می کنند.

 

وی بیان کرد: پخش این دیدار در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام و بچه های مسجد پس از تماشای این بازی به اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به تماشا می پردازند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دیدارهای دیگر تیم ملی فوتبال ایران در رویدادهای مختلف به ویژه مقدماتی جام جهانی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به طور زنده پخش شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: برنامه ریزی برای پخش این رویداد مهم ورزشی در کانون «دوستان آسمانی» به همت بچه های مسجد در گروه نوجوانان «حضرت مالک اشتر» انجام شده که از آنها نیز قدردانی می شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: اهمیت به ورزش همواره مورد تاکید مسئولان کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده و این امر با برگزاری برنامه های متنوع در طول هفته انجام می شود.

پایان پیام/ 691