اردوهای درون مسجدی تازه ترین فعالیت کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان

اردوهای درون مسجدی تازه ترین فعالیت کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: تازه ترین فعالیت کانون، برگزاری اردوهای درون مسجدی است که از امروز با حضور اعضای کانون آغاز شد.

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی رویکرد اصلی کانون تخصصی مهدویت جذب نوجوانان به مسجد است.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: در همین راستا برای تشویق و ترغیب نوجوانان، در طول سال طرح و برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: تازه ترین فعالیت کانون، برگزاری اردوهای درون مسجدی است که از امروز با حضور اعضای کانون از امروز آغاز شد.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: با توجه به حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر بنابراین تصمیم گرفتیم در این اردوها مسابقات فوتبال ایران را در مسجد برای بچه ها بر روی پرده نمایش دهیم.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان ادامه داد: از آنجایی که پسران علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارند سعی کردیم با پخش این بازی ها در مسجد، آنها را با محیط مسجد بیشتر مانوس کنیم.

 

وی اظهار کرد: اگر ما بتوانیم علاقمندی های اعضای کانون را شناسایی کرده و مطابق آن برنامه هایی را اجرا کنیم قطعا نوجوانان و جوانان به مسجد جذب می شوند و می توان در محیط معنوی مسجد بر روی تربیت دینی آنها کار کرد.

 

حجت الاسلام سعیدی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این اردوها اهدای  جوایز فرهنگی و ورزشی به قید قرعه است.

پایان پیام/ 586