ساخت نماهنگ «مهد همدلی» در حمایت از تیم‌ملی فوتبال به‌همت بچه‌های مسجد

ساخت نماهنگ «مهد همدلی» در حمایت از تیم‌ملی فوتبال به‌همت بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۱
منشی‌زاده از تولید نماهنگ «مهد همدلی» به منظور حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر و توسط کانون فرهنگی‌هنری «غدیر» یزد خبر داد.

«محسن منشی‌زاده» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تولید نماهنگ «مهد همدلی» خبر داد و اظهار کرد: این نماهنگ در پی برخی حواشی ایجاد شده برای تیم ملی فوتبال و به منظور حمایت از ملی‌پوشان برای حضور پرقدرت و غیورانه در جام جهانی فوتبال قطر تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی‌هنری «غدیر» استان یزد، تصریح کرد: نماهنگ «مهد همدلی» به همت گروه سرود «فجر جاوید» طی سه‌چهار روز تولید و منتشر شده است تا به نوعی حمایت بچه های مسجد از ملی‌پوشان را اعلام کند.

 

وی درباره عوامل همکار در تولید این نماهنگ گفت: شعر «مهد همدلی» سروده مشترک «سید جلال میرعسگری» و «سمانه خلف‌زاده» است و آهنگسازی آن توسط «یوسف جهانی» انجام شده است.

 

منشی‌زاده در ادامه بیان کرد: سرپرستی گروه با «حسین حاتمی»، کارگردانی نماهنگ با «محمدحسین چهارمیرزایی» و مدیری تولید کار با بنده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز گروه سرود «فجر جاوید» کارهایی همچون «ایران من» را تولید کرده بود که با استقبال پرشور مخاطبان مواجه و به صورت میدانی و پاتوقی در خیابان ها و میادین اجرا شده است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 9