طرح قاسمیون در مساجد جیرفت اجرا می شود

طرح قاسمیون در مساجد جیرفت اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: از منظر مقام معظم رهبری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که باید این مکتب برای مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان تبیین شود و در این راستا قصد داریم طرح قاسمیون با اولویت تبیین مکتب شهید سلیمانی را اجرا کنیم.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از منظر مقام معظم رهبری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که باید این مکتب برای مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان تبیین شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان بیان کرد: در این راستا قصد داریم طرح قاسمیون با اولویت تبیین مکتب شهید سلیمانی را اجرا کنیم.

 

وی افزود: در این طرح علاوه بر  تبیین مکتب این شهید گرانقدر برنامه های قرآنی، هنری، معرفتی، ورزشی و اردویی نیز اجرا می شود.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: طرح قاسمیون از اوایل آذر ما تا پایان دی ماه برای پسران متوسطه دوره اول و دوم که بین سن ۱۳ تا ۱۸ سال هستند در مساجد شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان اظهار کرد: شرکت در مسابقات ۲ مرحله ای جام فوتسال سردار دلها، اعزام ممتازین طرح به زیارت مزار شهید سلیمانی در دی ماه، اهدای تقدیر نامه از سوی امام جمعه جیرفت، اعطای گواهینامه شرکت در دوره های آموزشی سبک زندگی قرآنی و تبیین مکتب حاج قاسم، اعزام ممتازین به اردو، اهدای کارت هدیه، جوایز فرهنگی و ورزشی از مزایای این طرح برای دانش آموزان است.

 

حجت الاسلام سعیدی در خاتمه تاکید کرد: استفاده معنوی از قرآن و آشنایی بیشتر نوجوانان با سبک زندگی قرآنی، معرفت افزایی نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو برتر و نمونه، ایجاد شور و نشاط معنوی از جمله اهدافی است که طرح قاسمیون دنبال می کند.

پایان پیام/ 586