آیین رونمایی از کتاب‌های «راه زندگی» و «تولد خورشید و پشیمانی زحل» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب‌های «راه زندگی» و «تولد خورشید و پشیمانی زحل» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱
کتاب «راه زندگی» نوشته سیده پریسا موسوی و کتاب «تولد خوشید و پشیمانی زحل» نوشته سیده نرجس موسوی ماهنشانی از نوجوانان مسجدی و عضو کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد حضرت ولیعصر(عج) ماهنشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علیرضا علی اکبری امروز در آیین رونمایی از این دو کتاب با گرامیداشت هفته بسیج و شهدای امنیت اظهار کرد: تهیه و چاپ کتاب در شهرستان ماهنشان به دلیل وجود کمبودها با سختی همراه است و اگر چنین فعالیت های فرهنگی انجام می شود به دلیل وجود استعدادهای خوب در این شهرستان است.

 

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه جوانان این منطقه به جهت دارا بودن استعداد در عرصه های فرهنگی و هنری آثار ماندگاری را بر جای گذاشته اند، تصریح کرد: لازم است تا از این استعدادها حمایت شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق محروم دلنشین تر است،  افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای تربیت نیروهای متخصص انقلابی، کار ویژه ای را در حوزه رسانه آغاز کرده است.

 

محسن اسلامی هدف اصلی از این کار ویژه را تربیت شهید آوینی ها از دل مسجد خواند و گفت: متاسفانه دشمنان از طریق رسانه و فضای مجازی سعی در ایجاد اغتشاش در جامعه دارند که با تربیت نسل انقلابی مسلط به حوزه رسانه می توان توطئه های دشمن را خنثی کرد.

 

وی به منویات مقام معظم رهبری و رسالتی که بر دوش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد قرار گرفته است اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا عدالت فرهنگی را در تمام مناطق استان به اجرا درآوریم و هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی برای این موضوع است.

پایان پیام/ 693