بچه‌های مسجد یار دوازدهم تیم ملی فوتبال می‌شوند

بچه‌های مسجد یار دوازدهم تیم ملی فوتبال می‌شوند

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱
گروه سرود «نسیم رحمت» وابسته به کانون فرهنگی‌هنری «نور ولایت»، نماهنگ «نوجوان ایرانی» را با محتوای میهن‌دوستی و اتحاد اقوام و در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران تولید و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد  خبرگزاری شبستان، بچه های مسجد به مناسبت برگزاری جام جهانی قطر و به منظور حمایت از تیم ملی به عنوان یار دوازدهم این تیم با برنامه های متنوع به میدان آمده‌اند.

 

 

 

 

ازجمله جلوه های این حمایت، تولید نماهنگ های ارزشی است که توانسته هنر و غیرت دینی را در از طریق سرود بچه های مسجد به نمایش بگذارد.

 

گروه سرود «نسیم رحمت» وابسته به کانون فرهنگی‌هنری «نور ولایت» ازجمله کانون های مسجدی است که با تولید نماهنگ «نوجوان ایرانی» حمایت خود از تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر را اعلام کرده است.

 

«جابر قربانی‌نسب»، مدیر این کانون فرهنگی هنری درباره جزئیات این نماهنگ، بیان کرد: نماهنگ «نوجوان ایرانی» با محتوای میهن‌دوستی و اتحاد اقوام و در حمایت از تیم ملی فوتبال طی یک هفته تولید و منتشر شده است؛ در این نماهنگ کوشیده ایم به طور غیرمستقیم به مسئله اغتشاشات اخیر و ضرورت اتحاد اقوام در مقابله با فتنه های دشمن نیز بپردازیم.

 

 

 

وی درباره عوامل اجرای این نماهنگ بچه های مسجد، تصریح کرد: شعر نماهنگ «نوجوان ایرانی» توسط مهدی ده‌نمکی سروده شده و ملودی آن ساخته علی معینیان است و تنظیم آن را احسان جوادی بر عهده داشته است.

 

قربانی‌نسب با بیان اینکه ظرفیت بچه های مسجد در طراحی و تولید این نماهنگ به کار گرفته شده است، گفت: چنان که نویسندگی و کارگردانی کار با حسین صادقی(۱۶ ساله)، فیلمبرداری آن توسط امیرعباس حسن‌زاده(۱۴ ساله) و تدوین آن توسط مهدی شیری از نوجوانان ۱۵ ساله گروه انجام شده است که نشان از ظرفیت بالای بچه های مسجد در هنر سرود و تولید نماهنگ دارد.

 

 

بنابر این گزارش، گروه سرود «نسیم رحمت» از گروه های سورد ممتاز و فعال در عرصه های ملی و بین المللی است؛ چنان که در فروردین ماه سال ۹۸ در حرم مطهر امام رضا(ع) و در تالار آئینه به اجرای برنامه در محضر رهبری معظم انقلاب پرداخت و اعضای گروه هدایایی متبرک را از معظم‌له دریافت کردند.

 

به گفته قربانی‌نسب کسب رتبه نخست در جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر، کسب رتبه نخست جشنواره سرود حاج قاسم برای دو سال پیاپی و کسب رتبه نخستِ بخش نماهنگ در جشنواره امسال رضوی و تولید دو قطعه سرود برای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری برای انتخابات و دهه فجر انقلاب، از دیگر توفیقان این گروه سرود مسجدی است.

 

 

پایان پیام/ 9