پخش دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

پخش دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۱
حضوری گفت: دیدار تیم های فوتبال ایران مسابقات جام جهانی، با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» پخش می شود.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور بچه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» افزود: در این راستا دیدار تیم های ایران و انگلیس در جام جهانی قطر نیز با حضور پرشور نوجوانان مسجدی پخش شد که ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۶ بر ۲ برابر حریف خود شکست خوردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این دیدار جذاب و دیدنی به همت بچه های مسجد، در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» پخش شد و مسجدی ها به صورت زنده این دیدار را مشاهده کردند.

 

حضوری بیان کرد: پخش این دیدار در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» و بچه های مسجد نیمه دوم این بازی را نیز پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به تماشا نشستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» گفت: برنامه ریزی برای پخش این رویداد مهم ورزشی در کانون «الزهرا (س)» به همت بچه های مسجد انجام شد که از آنها نیز قدردانی می شود.

 

وی عنوان کرد: پخش دیدار دیگر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم های ولز و آمریکا نیز در برنامه این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته که با حضور بچه های مسجد انجام می شود.

پایان پیام/ 691