جشن کتاب با حضور مصطفی رحماندوست برگزار شد

جشن کتاب با حضور مصطفی رحماندوست برگزار شد

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۱
فرزاد میرشکاری گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری فاطمه ها، جشن کتاب در روستای توکل آباد کهنوج برگزار شد.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری فاطمه ها، جشن کتاب در روستای توکل آباد کهنوج برگزار شد.

 

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج بیان کرد: در برنامه ای که محور آن کتاب است قطعا باید شخصیت برجسته ای از حوزه نویسندگی در آن حضور داشته باشد.

 

 

 

 

 

وی افزود: به همین منظور این جشن با حضور نویسنده و شاعر برجسته و چهره نام آشنای حوزه ادبیات آقای مصطفی رحماندوست برگزار شد.

 

میرشکاری ابراز کرد: جشن کتاب همراه با تجلیل از مروجان کتاب و خیرین حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج اظهار کرد: مصطفی رحماندوست یکی از شیوه های ترویج کتابخوانی را ترویج قصه می داند و در این راستا کتاب های قصه متعددی را تألیف کرده است.

 

وی اظهار کرد: یکی از آثار فاخر ایشان مجموعه مثل ها و قصه ها می باشد که واقعا مورد نیاز کودکان و نوجوانان ایرانی است.

 

میرشکاری اضافه کرد: برای اولین بار پیشنهاد برگزاری جشنواره قصه گویی کانون پرورشی فکری از سوی رحماندوست مطرح شد که تاکنون ۲۴ دوره از آن برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج با اشاره به این که رحماندوست آثار فاخری تولید کرده است، عنوان کرد: بسیاری از مردم با اشعار و قصه های ایشان، عاشق کتاب شدند‌.

 

وی یادآور شد: جشن کتاب امید و نشاط را به مردم روستا هدیه داد به طوری که کودک درون بزرگسالان نیز بیدار شد همه همراه با بچه ها، شعر انار صد دانه یاقوت را خواندند.

 

میرشکاری بیان کرد: یکی از اقدامات شایسته شورای اسلامی روستای توکل آباد، نامگذاری خیابانی از روستا به نام مصطفی رحماندوست بود که به پیشنهاد ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج ابراز کرد: حضور مصطفی رحماندوست و برگزاری جشن کتاب موجب شور و نشاط فرهنگی مردم این روستا شد.

 

وی اظهار کرد: شوراهای اسلامی دیگر روستاها و ائمه جماعات مساجد می توانند با دعوت از چهره های برتر حوزه نویسندگی، خاطره ای ماندگار را برای مردم به یادگار بگذارند.

 

میرشکاری در خاتمه یادآور شد: همچنین با حضور مصطفی رحماندوست، کتابخانه شهید درسته با حمایت موسسه خیریه کارساز در روستای توکل آباد کهنوج افتتاح شد.

پایان پیام/ 586