جنوب کرمان پایلوت جشنواره ملی قصه گویی می شود

جنوب کرمان پایلوت جشنواره ملی قصه گویی می شود

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: یکی از برنامه های آتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب این است که جنوب کرمان پایلوت جشنواره قصه گویی کشور شود و در این راستا از دهکهان و کهنوج جشنواره را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۴ آذر ماه) «بهرام مسلمی مهنی» در آیین  اختتامیه جشنواره قصه گویی لو په تو در دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج، گفت: استاد رحماندوست از چهره های شاخص در حوزه ادبیات ایران است که اشعار این نویسنده و شاعر برجسته در اذهان ما نقش‌ بسته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: استاد رحماندوست از بنیان گذاران ادبیات کودک و نوجوان در ایران است و در این زمینه نقش برجسته ای دارد که این مهم مورد افتخار ایرانیان است.

 

وی اظهار کرد: رد پای استاد مصطفی رحماندوست این نویسنده برجسته در حوزه فرهنگ و هنر نیز دیده می شود.

 

مسلمی مهنی بیان کرد: حضور قصه گویانی از سطح کشور در این جشنواره، نشان از اهمیت و جایگاه قصه و قصه گویی در بین مردم دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: این جشنواره یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمندی است که به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان شکل گرفته که به قصه و قصه گویی در منطقه روح تازه ای داد.

 

وی خاطرنشان کرد: قصه گویی به مهارت گفتاری، شنیداری، خلاقیت و یادگیری انسان کمک می کند و ریشه های فرهنگی جامعه در قصه گویی دارد.

 

مسلمی مهنی ابراز کرد: یکی از برنامه های آتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب این است که جنوب کرمان پایلوت جشنواره قصه گویی کشور شود و در این راستا از دهکهان و کهنوج جشنواره را آغاز خواهیم کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه گفت: ان شاءالله این جشنواره با حضور نویسندگان و قصه گویانی از سطح کشور برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 586