آيين نکوداشت ياد و خاطره 67 شهيد بجنوردي به همت کانون امام خامنه‌اي (مد‌ظله‌العالي) برگزار شد

آیین نکوداشت یاد و خاطره 67 شهید بجنوردی به همت کانون امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) برگزار شد

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۱
دومين يادواره شهداي محله و دهستان گيفان، به مناسبت هفته بسيج و با همراهي فعالان مسجدي و بسيجي کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي (مدظله‌العالي) برگزار شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ دومين يادواره شهداي محله و دهستان گيفان، به مناسبت هفته بسيج و با همراهي فعالان مسجدی و بسیجی کانون فرهنگی هنری  امام خامنه‌‌ای (مدظله العالی) شامگاه پنج‌شنبه (3 آذرماه) برگزار شد.

«سیاوش جنتی» مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره این مراسم در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) بیان کرد:در این مراسم معنوی؛ خاطره 17 شهید محله  و پایگاه امام خامنه ای (مدظله‌العالی) بجنورد و 47 شهید والامقام دهستان گیفان از توابع این شهرستان گرامی داشته شد.

بر پایه این گزارش: حجت الاسلام «محمد خانی»،  مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی به عنوان سخنران این مراسم و «رجب قدوسی»  از مداحان استان  نیز در این مراسم  مداحی کرد و به یاد شهدا مرثیه خوانی کرد.

گفتنی است تکریم خانواده شهدا و اجرای سرود توسط گروه سرود «نسیم ولایت»  کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) از اهم برنامه های این یادواره می توان نام برد.