دیدار بچه های مسجد در کانون «الزهرا (س)» جهرم با خانواده شهید «الیاس پور»

دیدار بچه های مسجد در کانون «الزهرا (س)» جهرم با خانواده شهید «الیاس پور»

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۱
حضوری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با حضور در منزل شهید «الیاس پور» به دیدار خانواده این شهید والامقام رفتند.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های این گلگون کفنان عرصه جهاد و شهادت از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» است که در طول سال با حضور پرشور بچه های مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: احترام به خانواده شهدا و بزرگداشت آنان نیز از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری است که با حضور در منزل شهدا انجام می شود.

 

وی بیان کرد: این کانون فرهنگی هنری در برنامه اخیر خود، با حضور در منزل شهید «الیاس پور» از شهدای دوران شکوهمند دفاع مقدس، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

 

حضوری عنوان کرد: بیش از 20 نفر از نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در این برنامه حضور داشتند که تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و از اهالی مسجد نیز آنها را همراهی کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین حجت الاسلام «نسابه» امام جماعت مسجد که به اتفاق بچه مسجدی ها در این دیدار حضور داشت در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهید «الیاس پور» در وصف مقام شهدا به بیان سخن پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» اظهار داشت: روایت خاطرات دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان آن دوران نیز زینت بخش این برنامه بود.

پایان پیام/ 691