همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و سازمان بسیج مساجد و محلات گسترش یابد

همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و سازمان بسیج مساجد و محلات گسترش یابد

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۱
رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در راستاي گراميداشت هفته بسيج با رئيس سازمان بسيج مساجد و محلات کشور ديدار و گفت وگو کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای‌ (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با همراهی «امیرحسین خورشیدی»، مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل این ستاد، صبح امروز (یکشنبه، ۶ آذر ماه) با سرتیپ دوم پاسدار «حیدر بابااحمدی»، رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در محل این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

 

بر پایه این گزارش، حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده در این دیدار نسبت به گسترش همکاری‌ها میان سازمان بسیج مستضعفین و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تاکید کرد و گفت: حضور بیش از دو میلیون عضو در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور ظرفیت والایی برای تربیت نسل انقلابی و ترویج فرهنگ دینی محسوب می‌شوند که امیدواریم این عرصه با همکاری بسیج شاهد شکوفایی مضاعفی باشد.

 

گفتنی است این دیدار  به مناسبت هفته بسیج و با هدف بررسی عرصه‌های فعالیت مشترک بین ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و سازمان بسیج مستعفین به ویژه در حوزه نسل جوان انجام شد.

پایان پیام/ 9