گروه سرود شهید چمانی به پویش ملی «برای ایران» پیوست

گروه سرود شهید چمانی به پویش ملی «برای ایران» پیوست

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۱
نعمتی با اشاره به آغاز فعالیت پویش ملی«برای ایران» ویژه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ به همت گروه های سرود کانون های مساجد کشور،‌ از پیوستن گروه سرود شهید چمانی مازندران به این پویش ملی خبر داد و گفت: امروز ساعت ۱۶ این گروه در شهر ارطه اجرا خواهد داشت.

رجب نعمتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و برشمردن برخی از توفیقات این نهاد مقدس در عرصه های علمی،‌جهادی،‌محرومیت زدایی، سلامت،‌ عقیدتی و ... اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری دو بازوی توانمند برای اداره فرهنگی مساجد محسوب می شوند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران به تعامل و هم گرایی و هم افزایی اعضای کانون های مساجد استان با اعضای پایگاه های مقاومت بسیج در محلات اشاره کرد و گفت: این تعامل و همراهی منجر رفع مشکلات مردم با محوری تمسجد شده که خداوند را برای این هم گرایی ها شاکریم.

 

وی در ادامه سخنانش با اشاره به آغاز فعالیت پویش ملی «برای ایران» ویژه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲قطر به همت گروه های سرود فعالان کانون های مساجد کشور،‌ از پیوستن گروه های سرود بچه های مساجد مازندران به این پویش ملی خبر داد و یادآورشد: امروز ساعت ۱۶در آستانه برگزاری رقابت جهانی بین تیم ملی ایران و آمریکا گروه سرود شهید چمانی کانون فرهنگی هنری معراج روستای جوجاده شهر ارطه اجرای پاتوقی  و میدانی خواهد داشت.

 

نعمتی با بیان اینکه این پویش برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان درحال اجراست، خاطرنشان شد: این برنامه هنری به همت بچه های مسجد با هدف ایجاد همدلی، همبستگی، ایجاد شور و نشاط ملی میان آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

 

وی اظهار امیدواری کرد این حرکت فرهنگی هنری منجر به کسب نتایج درخشان برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر شود.

 

نعمتی یادآورشد: صدا و سیمای مرکز مازندران نیز این برنامه را پوشش خبری و تصویری خواهد داد.

 

به گزارش شبستان،شهید سعدالله چمانی سال1362 در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ 286