برگزاری ۱۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا

برگزاری ۱۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۱
افشارزاده گفت: برگزاری ۱۰ عنوان برنامه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا با اولویت بصیرت و روشنگری در دستور کار قرار گرفت تا دین خود را به این انقلاب و نظام و نسل جدید نشان دهیم.

مجتبی افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: جامعه امروز ما با توجه به همه رشد و نمو و اقتداری که دارد؛ همچنان مورد تهاجمات فرهنگی و ارزشی دشمنان است و نباید این انقلاب و نسل جدید رها شود و وظیفه تک تک ما استمرار انقلاب و حفظ خط خون سرخ شهداست.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: در برهه ای از زمان شاید درگیری های مختلف ما موجب شده است که در بخش هایی از انتقال ارزشها کاهلی انجام شده باشد اما در ادامه راه باید آگاهتر و بیدارتر از همیشه برای اقتدار ایران عزیز و سربلند تلاش کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در هفته بسیج امسال با برنامه ریزی انجام شده برنامه های متنوعی را در دستور کار داریم که از جمله مهمترین این برنامه ها افزایش بصیرت افزایی و روشنگری است که با قوت در دستور کار است تا نسل جدید از ارزش های این انقلاب و نظام بیشتر از قبل بداند و فراموش نکند.

 

افشارزاده گفت: برگزاری ۱۰عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا با اولویت بصیرت و روشنگری در دستور کار قرار گرفت تا دین خود را به این انقلاب و نظام و نسل جدید ادا کنیم.

 

مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: برپایی نمایشگاه توانمندی ها، ایستگاه صلواتی، ایستگاه نقاشی، تجلیل از بسیجیان برتر و نمونه، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در کنار برنامه های بصیرت افزایی است.

پایان پیام/ 175