داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان عدالت را محور کار خود قرار دهند

داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان عدالت را محور کار خود قرار دهند

تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: انتظاری که ما از داوران داریم این است که براساس عدالت، داوری کرده و گروهی را انتخاب کنند که لیاقت و شایستگی های لازمه را دارد تا خدایی نکرده حقی ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۹ آذرماه) نشست هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با داوران و عوامل اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان در این اداره کل برگزار شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این نشست، با اشاره به این که از سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی جنوب کرمان، یک گروه برتر به جشنواره تئاتر فجر راه می یابد، گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی ظرفیت های هنرمندان جنوب کرمان به کشور است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: گروه های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان، رویش های هنری منطقه هستند که نیاز به حمایت دارند.

 

وی تصریح کرد: انتظاری که ما از داوران داریم این است که براساس عدالت، داوری کرده و گروهی را انتخاب کنند که لیاقت و شایستگی های لازمه را دارد تا خدایی نکرده حقی ضایع نشود.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: علی رغم این که در سال های اخیر کرونا به معنی واقعی بخشی از هنر را نابود کرده و با توجه به مشکلات حوزه هنر، حضور این گروه های هنری در جشنواره یک ایثار است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که در حوزه فرهنگ و هنر جنوب کرمان، عدالت محوری ریل گذاری شده است، عنوان کرد: امروز باید بر روی برگزاری دوره های آموزشی با هدف تقویت حوزه هنری، تمرکز و توجه ویژه شود و همچنین می طلبد بخشی از هزینه های جشنواره ها صرف آموزش هنرمندان شود.

 

وی با تاکید بر این که به دنبال توانمندسازی هنرمندان هستیم، بیان کرد: هنرستان هنرهای زیبا ظرفیت خوبی برای آموزش هنرمندان است باید از این ظرفیت در تقویت آنها استفاده کرد.

 

مسلمی مهنی در خاتمه گفت: به دنبال ثبت گروه های نمایش شرکت کننده در جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان هستیم.

پایان پیام/ 586