مسابقه تنیس روزی میز ویژه نوجوانان مسجدی در کانون «دوستان ‌آسمانی» برگزار می شود

مسابقه تنیس روزی میز ویژه نوجوانان مسجدی در کانون «دوستان ‌آسمانی» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱
گواهیان گفت: یک دوره مسابقه تنیس روزی میز ویژه نوجوانان مسجدی در کانون «دوستان ‌آسمانی» برگزار می شود.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: یک دوره مسابقه تنیس روی میز ویژه نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این برنامه ویژه گروه سنی نوجوانان و در ۲ گروه بچه های مقطع ابتدایی و گروه آزاد (بچه های کلاس هفتم به بالا) فراخوان داده شده است.

 

وی به اهداف برگزاری مسابقه ورزشی تنیس روی میز اشاره کرد و اظهارداشت: این مسابقه با هدف نشاط و سرگرمی میان بچه های مسجد و ایجاد روحی شادابی و سرزندگی برگزار شده است.

 

گواهیان عنوان کرد: از بچه مسجدی های علاقمند به شرکت در این مسابقه جذاب ورزشی خواسته شده تا دهم آذرماه جهت شرکت در این رویداد ورزشی با مراجعه به مسئول گروه خود نام نویسی کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم فعالیت های ورزشی را موجب تقویت روحیه جمعی و شادابی میان بچه های مسجد عنوان کرد که همواره در کنار تذکیه نفس مورد تاکید بزرگان دین واقع شده است.

 

وی عنوان کرد: این برنامه ها در کنار سایر فعالیت های دینی و مذهبی از اولویت های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده و موجب جذب نوجوانان و نونهالان به سمت مسجد می شود.

پایان پیام/ 691