بچه مسجدی های کانون شهید باکری در ۳۰ روستا میلاد حضرت زینب (س) را جشن گرفتند

بچه مسجدی های کانون شهید باکری در ۳۰ روستا میلاد حضرت زینب (س) را جشن گرفتند

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار جشن های باشکوهی در ۳۰ روستای جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار جشن های باشکوهی در ۳۰ روستای جنوب کرمان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این جشن ها به همت گروه جهادی کانون شهید باکری با همکاری و همراهی کانون های فرهنگی هنری جنوب کرمان برگزار شد.

 

وی بیان کرد: به همین منظور هزینه برپایی جشن های میلاد حضرت زینب (س) در این روستا ها، با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون شهید باکری تامین شده و برپایی این جشن ها به کانون ها سپرده شد.

 

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: از برنامه های این جشن ها می توان به سخنرانی و مولودی خوانی همراه با اجرای مسابقات فرهنگی اشاره کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه میلاد این بانوی گرامی، برپایی ایستگاه صلواتی بود که در این ایستگاه از مردم با شربت و شیرینی پذیرایی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: علاوه بر این نیز طرح کمک مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد.

 

وی عنوان کرد: در این راستا یک راس گوساله ذبح شده و گوشت های قربانی در بین ۶۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

 

حجت الاسلام خاوری در خاتمه یادآور شد: همچنین تعداد ۶۰ کیسه برنج به این خانواده ها اهدا شد.

پایان پیام/ 586