میزمطالبه گری در کانون «منتظران نور» جهرم برپا شد

میزمطالبه گری در کانون «منتظران نور» جهرم برپا شد

تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱
نیکجو گفت: با حضور تعدادی از مدیران نهادهای مختلف در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم میز مطالبه گری برپا شد.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: میز مطالبه گری به منظور بررسی مشکلات اهالی مسجد با حضور برخی از مدیران نهادهای مختلف شهرستان جهرم به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، نظام مهندسی و شورای اسلامی شهر جهرم، شب گذشته با حضور در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم جوابگوی سوالات مردم در حوزه های مختلف بودند.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ مدیران دستگاه های اجرایی در این برنامه در جمع اهالی مسجد و بچه های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» به بررسی مشکلات اهالی مسجد پرداخته و دستورات مقتضی را برای رفع آن اتخاذ کردند.

 

نیکجو اظهار کرد: این برنامه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «منتظران نرو» شهرستان جهرم برگزار و با همراهی اهالی محله همراه شد.

 

وی عنوان کرد: حضور مسئولان در مسجد به عنوان مکانی برای تجمع مردم و پاسخگویی به سوالات و همچنین رفع مشکلات آنها در تعامل و ارتباط مسئولان و مردم نقش بسزایی دارد.

 

به گزارش شبستان، برپایی «میزخدمت» با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی در راستای رفع مشکلات جامعه در مساجد و مصلی نماز جمعه تجربه خوبی از تعامل میان  مردم و مسئولان است.

پایان پیام/ 691