موشن گرافیک «ترور سلیمانی هسته ای» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد

موشن گرافیک «ترور سلیمانی هسته ای» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱
گواهیان گفت: موشن گرافی «ترور سلیمانی هسته ای» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم تولید شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، از تولید اثر جدید بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و گفت: این اثر در قالب موشن گرافیک به مناسبت سالروز شهادت شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای کشور تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم عنوان کرد: این موشن گرافی ۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه ای با عنوان «ترور سلیمانی هسته ای» کاری از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم است که خشم دشمنان اسلام و ایران اسلامی از وجود دانشمندان فرهیخته کشورمان به تصویر کشیده شده است.

 

وی اظهار کرد: در این موشن گرافی اقدامات «شهید فخری زاده»‌ در تولید واکسن کرونا و پیش از آن در حوزه های دفاعی و امنیتی کشور و همچنین نحوه شهادت به نمایش درآمده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه حادثه ترور شهید «محسن فخری زاده» و به شهادت رسیدن این دانشمند هسته ای کشورمان قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار می کند، افزود: دست های پشت پرده رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش در این حادثه تروریستی همچون دیگر حوادث مشابه نمایان و هویداست و حاصل آن چیزی جز انزجار بیش از پیش ملت ایران از حاکمان غاصب و حامیان کودک کش آنها نیست.

 

به گزارش شبستان، شهید «محسن فخری‌زاده مهابادی» متولد سال ۱۳۳۶ در قم، معاون وزیر دفاع و ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، عضو ارشد سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاد فیزیک دانشگاه «امام حسین (ع)»، جزو پنج ایرانی لیست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان در نشریه فارن پالیسی و دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح بوده است.

 

وی به عنوان دانشمند ارشد وزارت دفاع و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک، توسط شورای امنیت سازمان ملل در فهرست تحریم شدگان ایرانی قرار گرفت اما این امر تاثیری در عزم و اراده‌اش نداشت و او همچنان در جهت رشد، تعالی و اقتدار جایگاه علمی-تحقیقاتی و دفاعی کشور در تلاش بود تا اینکه سرانجام در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

پایان پیام/ 691