گروههای نمایشی و سرود در کانون های فعال استان راه اندازی می شوند

گروههای نمایشی و سرود در کانون های فعال استان راه اندازی می شوند

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱
لایقی اصل گفت: گروه های نمایشی و سرود در کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان راه اندازی و سرودهای برتر وارد رقابت در جشنواره فجر کشوری می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل و مدیران ارشاد اسلامی و ستادهای کانون های فرهنگی مساجد شهرستان ها و همچنین مدیر ستاد فهمای استان، در سالن جلسات اداره کل در شهر یاسوج برگزار شد.

 

 

در این جلسه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، مراکزی هستند که با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد با انجام فعالیتهای مختلف فرهنگی و هنری، زمینه حضور موثر و معنوی نوجوانان و جوانان را در مساجد فراهم می آورند.

 

«کریم لایقی اصل» تصریح کرد: در همین راستا گروه های نمایشی و سرود در کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان راه اندازی و سرودهای برتر، وارد رقابت در جشنواره فجر کشوری می شوند. 

 

 

وی افزود: یکی از اهداف تشکیل و راه اندازی گروه‌های سرود در کانون‌های مساجد استان، رشد و ارتقای سطح سرود استان است و تلاش در جهت تشکیل گروه‌های سرود، ایجاد نشاط و پویایی در بین کانون‌های فرهنگی مساجد و همچنین تربیت و آموزش هنرمندان مسجدی و استعدادیابی از دیگر اهداف تشکیل و راه‌اندازی گروه‌های سرود در کانون‌هاست.

 

لایقی اصل خاطر نشان کرد: گاهی یک سرود و  نمایش، موجب رشد و بالندگی، تقویت اراده ملی می شود. از این رو، قطعا این هنرهای جمعی، اثرات بسیار مطلوبی در ساخت ایران قوی دارد؛ به ویژه آنکه مردم هم از سرود و نمایش بچه های مسجد استقبال می کنند.

پایان پیام/ 630