طرح سواد رسانه ای جهت جلوگیری از آسیب های فضای مجازی ویژه مربیان قرآن کریم برگزار شد

طرح سواد رسانه ای جهت جلوگیری از آسیب های فضای مجازی ویژه مربیان قرآن کریم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طرح سواد رسانه ای جهت جلوگیری از آسیب های فضای مجازی ویژه مربیان قرآن کریم جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۷ آذرماه) طرح سواد رسانه ای جهت جلوگیری از آسیب های فضای مجازی ویژه مربیان قرآن کریم جیرفت با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن مدرسه فرزانگان برگزار شد.

 

«علیرضا مقبلی» در حاشیه برگزاری این طرح، با بیان این مطلب که امروز با جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم، گفت: برای مقابله با این جنگ، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین تاکید ویژه ای دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: متاسفانه بخش قابل توجهی از جنگ ترکیبی دشمن به حوزه فرهنگ برمی گردد.

 

وی افزود: همه ما باید با ارتقای سطح سواد رسانه ای و جهاد تبیین در این زمینه نقش آفرینی کنیم.

 

مسلمی مهنی با اشاره به برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی در جنوب کرمان، اظهار کرد: امروز اگر به حوزه فرهنگ توجه جدی نشود قطعا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن موفقیتی کسب نخواهیم کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر اینکه نباید به حوزه هنر سطحی نگاه کرد، ابراز کرد: ما باید نگرش مقام معظم رهبری در حوزه هنر را مدنظر قرار دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه برای تقویت جبهه فعالان فرهنگی انقلاب از فعالیت های فرهنگی آنها حمایت خواهیم کرد، اضافه کرد: فعالان فرهنگی جبهه انقلاب به منظور برخورداری از حمایت این اداره کل حتما نسبت به اخذ مجوز موسسات فرهنگی تک منظوره اقدام کنند.

 

مسلمی مهنی با یادآوری این مطلب که مجوز این موسسات کمتر از یک ماه صادر می شود، عنوان کرد: به همین منظور میز خدمت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان ها راه اندازی می کنیم.

 

گفتنی است؛ این طرح با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با همکاری موسسه قرآن و عترت نور الثقلین برگزار شد.

پایان پیام/ 586