لزوم همگرایی مسجد و مدرسه/ کانون فرهنگی هنری در مسجد فاطمه الزهرا(س) ساری تاسیس شود

لزوم همگرایی مسجد و مدرسه/ کانون فرهنگی هنری در مسجد فاطمه الزهرا(س) ساری تاسیس شود

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی، خواستارتاسیس کانون فرهنگی هنری در مسجد فاطمه الزهرا(س) ساری شد و گفت: با توجه به شناخت اهالی مسجد و محل از یکدیگر، مسجد می‌تواند به محل مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر نیز تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز (۱۸آذر)در نشست با نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها خیابان صادقیه بلوار کشاورز ساری ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تحسین فعالیت های فرهنگی دینی بچه های مسجد فاطمه الزهرا (س) جنوب ساری،‌ اظهار کرد: مسجد باید در کنار پایگاه بسیج خواهران و برادران محل فعالیت کانون فرهنگی هنری باشد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران برلزوم محله محوری فعالیت های مسجد شد و گفت: نمازگزاران مسجد باید در قالب گروه های جهادی و بسیجی با همراهی امام جماعت مسجد محل گره گشای مشکلات مردم باشند.

 

وی با بیان اینکه بچه های مساجد در سراسر کشور در زمان همه گیری کرونا خوش درخشیدند،‌افزود: شناسایی مشکلات مردم محل توسط بچه های مسجد و رفع مشکلات با همراهی متمکنین همان محل با محوریت مسجدمورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مسجد محل در بحث شناسایی آسیب های اجتماعی نیز باید فعال باشد، گفت: هم گرایی و وحدت و انسجام بین نمازگزاران مسجد موجب توسعه و رشد محل می شود.

 

وی برلزوم تقویت رابطه مسجد با مدارس محل با هدف تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد و افزود: نظارت برمدرسه و روند تحصیل و آموزش دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه نیز باید مورد توجه امام جماعت مسجد باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه راهنمایی و ارشاد اهالی محل باید مورد توجه فعالان مسجد باشد، گفت: با توجه به شناخت اهالی مسجد و محل از یکدیگر، مسجد می‌تواند به محل مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر تبدیل شود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 286