تولید فیلم‌کوتاه «رفیق شهیدم» در کانون شهیدبیضایی/ ترویج مکتب حاج‌قاسم توسط بچه‌های مسجد

تولید فیلم‌کوتاه «رفیق شهیدم» در کانون شهیدبیضایی/ ترویج مکتب حاج‌قاسم توسط بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱
خدادادی از تولید فیلم کوتاه «رفیق شهیدم» توسط بچه‌های مسجد چهارده‌معصوم(ع) تکاب خبر داد و گفت: این دومین فیلم کوتاه کانون فرهنگی هنری شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی است که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم در دست تولید است.

«یوسف خدادادی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد  خبرگزاری شبستان از تولید فیلم کوتاه «رفیق شهیدم» در کانون فرهنگی هنری «شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی» خبر داد و اظهار کرد: این فیلم به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست تولید است و نیمی از آن فیلمبرداری شده و نیم دیگر کار نیز در دست انجام است.

 

 

 

 

مسئول فرهنگی کانون «شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی» ادامه داد: محور این فیلم کوتاه اجرای سرود «رفیق شهیدم» توسط بچه های مسجد چهارده معصوم(ع) شهرستان تکاب است، لوکیشن کار نیز یکی از مدارس شهرستان است و فیلم در زمان حدوداً پنج دقیقه تولید می شود.

 

 

 

 

وی درباره عوامل اجرای فیلم کوتاه «رفیق شهیدم»، بیان کرد: فیلمنامه و کارگردانی کار را شخصا بر عهده دارم و بچه های مسجد «چهارده معصوم(ع)» نیز در فیلمبرداری و بازی و دیگر امور کار همکاری دارند.

 

خدادادی با بیان اینکه «رفیق شهیدم» دومین تجربه تولید فیلم کوتاه در کانون «شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی» است، گفت: پیش از این و برای هفته دفاع مقدس نیز فیلم کوتاه «453» با روایت دوستی بچه های مسجد با شهدا و انسی که هر یک از آنها به یکی از 453 شهید شهرستان تکاب دارند و تجمع‌شان در مزار شهدای گمنام و تجدیدعهد با شهدا تولید شد و در هفته دفاع مقدس و نیز هفته بسیج پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

 

 

وی درباره نحوه تولید فیلم کوتاه «453» بیان کرد: فیلمنامه و کارگردانی این کار نیز با شخص خودم بود و بچه های مسجد نیز همکاری گسترده ای در تولید داشتند، حدود یک هفته کار فیلمبرداری و یک هفته هم تدوین آن طول کشید و نهایتا فیلم کوتاه پنج دقیقه ای تولید شد.

 

 

مسئول فرهنگی کانون «شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی» تاکید کرد: پیش از تولید فیلم کوتاه، بچه های کانون در مناسبت های ملی مذهبی کلیپ های کوتاه در حدود سه دقیقه ای را تولید می کردند که بیش از 10 مورد می شود اما از امسال با اهتمام اعضا به عرصه تولید فیلم کوتاه ورود کرده ایم که امید است در کنار انگیزه‌بخشی به بچه های مسجد، برکات خاص خود را داشته باشد.

پایان پیام/ 9