برتری تیم کانون «الزهرا (س)» جهرم در مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای شاهچراغ (ع)

برتری تیم کانون «الزهرا (س)» جهرم در مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای شاهچراغ (ع)

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱
حضوری گفت: تیم کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) عنوان برتر را از آن خود کرد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: مسابقات فوتسال ویژه هفته بسیج و گرامیداشت حادثه تروریستی آستان مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهرستان جهرم به کار خود پایان داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: تیم کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» نیز که در این مسابقات شرکت کرده بود موفق به کسب 2 عنوان در این رقابت ها شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری با شکست حریفان خود در این مسابقات و راه یافتن به مرحله نهایی عنوان دوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

 

حضوری با اشاره به اینکه این رقابت ها در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شده است،‌عنوان کرد: همچنین دیگر تیم این کانون فرهنگی هنری نیز عنوان چهارمی این رقابت های فوتسال را کسب کرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: این مسابقات با حضور تیم هایی از پایگاه های مقاومت بسیج و به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج «حضرت بقیه الله (عج)» به مدت 2  هفته برگزار شد.

پایان پیام/ 691