نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز، لبیک به امر رهبری معظم انقلاب است

نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز، لبیک به امر رهبری معظم انقلاب است

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام محمدی‌عراقی با بیان اینکه مسجد جامعه‌پرداز لبیک به امر رهبری معظم انقلاب است، گفت: با اجازه‌ای که از ایشان دارم از شما تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، در بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که به همت بنیاد هدایت در جوار مسجد مقدس جمکران برپا شده است، اظهار کرد: تحقق گام دوم انقلاب نیازمند زیرساخت است مسئله ای که این نمایشگاه در تبیین و ارائه آن ورود کرده است.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم ادامه داد: بخش مهمی از تحقق گام دوم انقلاب به مسائل فرهنگی و اجتماعی بازمی گردد، با اجازه ای که از رهبر معظم انقلاب دارم از این اقدام شما تشکر می کنم.

 

حجت الاسلام محمدی عراقی با بیان اینکه شما در مسجد جامعه پرداز به به امر رهبرتان لبیک گفته اید، گفت: تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب و تاریخ معاصر و حتی تاریخ بعد از انقلاب و تاریخ جنگ تحریف شده است باید سیر تحلیلی_ تاریخی صحیح از وقایع ارائه شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تحسین برانگیز است ان شاءالله آنچه القا می شود تکامل داشته باشد هر چند این جریان باید ادامه‌دار و مستمر باشد.

 

 

 

پایان پیام/ 9