مسابقه دلنوشته و نقل خاطره سردار دلها برگزار می‌شود

مسابقه دلنوشته و نقل خاطره سردار دلها برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: از آنجایی که در آستانه سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم بنابراین با همکاری این اداره کل و موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت مسابقه دلنوشته برگزار می‌شود این مسابقه همراه با نقل قول خاطره با موضوع سردار دلها است.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان حمایت از برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی را یکی از اولویت های این اداره کل برشمرد و گفت: دغدغه ما توسعه فعالیت های فرهنگی در جای جای این منطقه به خصوص مناطق دور افتاده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در همین راستا از رویدادهای بزرگ فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

 

وی بیان کرد: از آنجایی که در آستانه سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم بنابراین با همکاری این اداره کل و موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت مسابقه دلنوشته برگزار می‌شود.

 

مسلمی مهنی ابراز کرد: این مسابقه همراه با نقل قول خاطره با موضوع سردار دلها است که ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۶ آذرماه سال جاری است و دانش آموزان می توانند به طور مستقیم آثار خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت در مصلی شهر جیرفت تحویل دهند.

 

وی ادامه داد: البته این امکان نیز فراهم شده تا دانش آموزان بتوانند  آثار خود را به ادارات آموزش و پرورش هفت شهرستان جنوبی تحویل دهند.

 

مسلمی مهنی با اشاره به این که از نفرات برتر تجلیل می شود، عنوان کرد: به ۲۰ اثر برتر کارت هدیه ۵ میلیون ریالی اهدا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: مسابقه دلنوشته و نقل خاطره سردار دلها از سری برنامه های فرهنگی جشنواره یادمان ولایت است.

پایان پیام/ 586