طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون ‌«منتظران نور» جهرم برگزار شد

طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون ‌«منتظران نور» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
نیکجو از برگزاری طرح پیوند مسجد و مدرسه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «‌منتظران نور» جهرم خبر داد.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های مدرسه و مسجد در گامی در آباد کردن مساجد و همچنین جذب کودکان و نوجوانان به این محیط های معنوی فراهم کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه حضور در مساجد برکات بسیاری را برای اهالی مسجد به ارمغان دارد، افزود: باید فضای مساجد را برای حضور کودکان و نوجوانان مهیا کرد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم گفت: به همت بچه های مسجد این طرح به منظور جذب دانش آموزان به سمت مسجد در مدارس اطراف کانون «منتظران نور» کلید خورده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه در گام اول با حضور در مدرسه «شرف» به تبلیغ این طرح پرداختیم، اظهار کرد:‌ در قالب طرح پیوند مسجد و مدرسه و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم این طرح در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» به اجرا در آمد.

 

وی ادامه داد:‌ در راستای اجرای این طرح جلسه ای با مدیر و معاون این مدرسه برگزار و راهکارهای جذب دانش آموزان به سمت مسجد بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» خاطرنشان کرد: برای آباد گری خانه خدا باید از همه ظرفیت ها استفاده کرده و آنها را به نتیجه برسانیم.

 

نیکجو همچنین به جایگاه تربیتی مسجد نیز اشاره کرد و با ابراز امیدواری نسبت به افزایش حضور دانش آموزان در مساجد، تاکید کرد:‌  امر تربیت از خانواده شروع می شود و به یک معنی برای بچه ها مسجد خانه دوم است.

پایان پیام/ 691