برگزاری مسابقه «مداحی فاطمی» ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری مسابقه «مداحی فاطمی» ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری مسابقه «مداحی فاطمی» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسابقه «مداحی فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) فراخوان داده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: این مسابقه ویژه بچه مسجدی های گروه «امام رضا (ع)» در این کانون فرهنگی هنری است و اعضای این گروه می توانند با ارسال آثار خود در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی به نحوه شرکت بچه های مسجد در این مسابقه اشاره کرد و گفت: آن دسته از بچه مسجدی ها که مایل هستند در این مسابقه شرکت کنند، قطعه ای کوتاه از مداحی های مربوط به ایام فاطمیه و حضرت زهرا (س) را در مدت زمان یک تا ۲ دقیقه ارسال کنند.

 

گواهیان ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقه مداحی باید با ضبط ویدیو از خود در هنگام خواندن مداحی و ارسال آن به دبیرخانه مسابقه در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

 

وی همچنین آخرین مهلت ارسال اثر به این مسابقه را تا روز سه‌شنبه 22 آذر ماه عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه نام و نام‌خانوادگی خود را نیز به همراه اثر خود، ارسال کنید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان اظهار کرد: به تمامی افراد شرکت کننده در مسابقه «مداحی فاطمی»، به قید قرعه جوایزی اهدا و همچنین به مداح برتر نیز جایزه ای نفیس تعلق می گیرد.

پایان پیام/ 691