برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» برای بچه‌های مسجد

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» برای بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت این شهید عزیز، ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را برگزار می کند.

 

بنابر این گزارش، کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه‌ خودنوشت سردار سلیمانی توسط انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر شده است.

 

این کتاب که شامل دست‌نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه مبارزات انقلابی در سال ۵۷ است. این کتاب شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان است که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده و نشان می دهد که چگونه از چوپانی به جایگاه بلندی رسید. آنان که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند خوب است ببینند که او چگونه پرورش یافته است.

 

بچه های مسجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای دریافت کتاب با تخفیف ۵۰ درصد می توانند به برنامه کاربردی طاقچه مراجعه و عبارت Sardaredelha را وارد کنند.

 

مهلت شرکت در این مسابقه از ۲۲ آذرماه تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ است.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری جهت شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir  مراجعه کنند.

 

گفتنی است، به نفرات برتر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 9