ضرورت استفاده از نخبگان مسجدی کانون های مساجد برای آگاهی بخشی سیاسی و فرهنگی

ضرورت استفاده از نخبگان مسجدی کانون های مساجد برای آگاهی بخشی سیاسی و فرهنگی

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
هاشمی با تاکید بر ضرورت استفاده از نخبگان مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای آگاهی بخشی سیاسی و فرهنگی گفت: باید به سراغ مسجدی ها برویم تا با استفاده از اندیشه های والای ارزشی بر دشمن پیروز شویم.

سید حمید هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مساجد نقش محوری و مهم در آگاهی رسانی به جامعه و نسل جدید دارند و بواسطه حضور جوانان و نوجوانان در کانون مساجد باید از این طرفیت برای آگاهی بخشی نسل جوان استفاده کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری بهشهر افزود: اتفاقات اخیر در کشور موجب شد تا  اهمیت برنامه ریزی منسجم تر در کانون مساجد بر ما روشن شود و در حوزه جهاد تبیین  با قوت بیشتری پای کار بوده و تلاش کنیم تا نسل جدید در بخش ارزش ها و آرمان های نظام توانمند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: باید با استفاده از نخبگان حوزوی و دانشگاهی و با همراه کردن جوانان مسجدی در بخش جهاد تبیین وارد شد تا کار اجرایی و عملی شود و بتوانیم بر دشمن نائل شویم.

 

هاشمی گفت: در شرایط و برهه ای از انقلاب قرار گرفته ایم که باید با اطلاعات و آگاهی کامل در راستای نقش آفرینی جوانان و نوجوانان وارد کار شویم و در این بخش باید توان به مسجدی ها را افزایش دهیم تا با استفاده از اندیشه های والای ارزشی بر دشمن پیروز شویم.

 

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: باید آگاهی سیاسی، دینی و فرهنگی فرزندان این مرز و بوم را افزایش دهیم و با استفاده از توان کارشناسان و نخبگان در حوزه های مختلف وارد عمل شده و از ظرفیت کانون مساجد بعنوان کانون فرهنگی و هنری در این بخش کمک بگیریم.

 

وی یادآور شد: کانون مساجد باید به دور از هرگونه سیاست زدگی، در ترویج بصیرت سیاسی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ارائه کرده اند تلاش کنند و نسل جدید را با گفتمان انقلاب و اسلام آشنا کنند.

پایان پیام/ 175