ترویج امر به معروف و نهی از منکر ضرورتی لازم برای کانون های مساجد

ترویج امر به معروف و نهی از منکر ضرورتی لازم برای کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
میرشکار گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر ضرورتی لازم برای کانون های مساجد برای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است و باید این پیام رسانی انقلاب و نظام به درستی به نسل جدید منتقل شود.

حمیدرضا میرشکار  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد دارای ظرفیتی مهم و بزرگ هستند و باید از این ظرفیت ها برای پیشبرد امور استفاده کنند و اکنون که در حال جنگ نابرابر با دشمن هستیم و اعتقادات و ارزش های ما نشانه رفته است باید بیش از هعر زمان دیگری در این بخش تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سروش آمل افزود: جامعه ما امروز از نبود امر به معروف و نهی از منکر قوی رنج می برد و اگر این فریضه الهی در راستای آنچه قرآن و دین به آن تاکید دارد، اجرایی شود بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی از بین خواهد رفت.

 

وی خاطر نشان کرد: همانطور که می دتنیم اساس کار ما در کانون مساجد مقابله با هجمه های دشمن است و اکنون هم باید در برابر این هجمه دشمن با قوت بایستیم و تلاش کنیم تا از این گردنه هم عبور کنیم.

 

میرشکار گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر ضرورتی لازم برای کانون مساجد برای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است و باید این پیام رسانی انقلاب و نظام به درستی به نسل جدید منتقل شود.

 

مدیر مسئول کانون سروش آمل افزود: با قوت بخشیدن به امر به معروف و نهی از منکر می توان بشیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی را کاهش داد و باید برنامه هایی به نسل جددی در کانون مساجد ارائه شود که آنان را نیز سر ذوق آورده و به سمت مسجد و کانون مساجد کشش پیدا کنند.

 

وی یادآور شد: همه تلاش ما برای داشتن نسلی انقلابی و ارزشی است و کانون مساجد باید در این راستا بیش از پیش پای کار بوده و نقش آفرینی کند.

پایان پیام/ 175