کانون های مساجد خودمراقبتی ذهنی و مسئولیت پذیری را در نسل جدید تبیین کنند

کانون های مساجد خودمراقبتی ذهنی و مسئولیت پذیری را در نسل جدید تبیین کنند

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
امامی رودی گفت: کانون های مساجد به عنوان پایگاه مهم برای جوانان و نوجوانان باید ارزش های نظام را تبیین کنند و تلاش کنند تا با آموزش خودمراقبتی و خودحفاظتی و مسئولیت پذیری به نسل جدید امروز آنان را از وسوسه های شیطانی دشمنان در امان نگه دارند.

محمد امامی رودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: امروز دشمن با اثرات مخربی که بر تفکر جوانان و نوجوانان گذاشته است آنان را اسلام گریز و ارزش گریزکرده و می بینیم افرادی که در کف خیابان بدون رعایت ارزش های انقلاب اسلامی و نظامی که خون شهدای بزرگوار ما پشت آن است؛ هستند؛ آرمان ها و ارزش های نظام را نشانه رفته اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد امام حسن عسگری(ع) روستای میرودپشت بابل افزود: دشمن با استفاده از فضای مجازی و تغییر رفتارهای نوجوانان و جوانان سعی دارد تا جنگ تمام عیار تربیتی را که سالهاست آغاز کرده این روزها با قوت بیشتری ادامه دهد و با فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران به خواسته های خود برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: اینکه جوانی و نوجوانی حوزه علمیه، مساجد و بسیج را به آتش می کشد و به روحانیت و ولایت فقیه توهین می کند؛ بیانگر توطئه بزرگ دشمن است که سالیان سال با در اختیار گرفتن فکر جوانان و تزریق خوراک فکری که مد نظرش بود؛ امروز به این درجه رسیده است.

 

امامی رودی گفت: کانون مساجد به عنوان پایگاه مهم برای جوانان و نوجوانان باید ارزش های نظام را تبیین کنند و تلاش کنند تا با آموزش خودمراقبتی و خودحفاظتی  و مسئولیت پذیری به نسل جدید امروز آنان را از وسوسه های شیطانی دشمنان در امان نگه دارند.

 

مدیر مسئول کانون سیدالشهدا روستای میرودپشت بابل افزود: خودمراقتی تنها به مراقبت از جسم نیست و باید دهن و دل مان را هم مراقبت کنیم تا در دام شیاطین و دشمنان گرفتار نشود.

 

وی یادآور شد: دشمن برای ایجاد شکاف بین‌نسلی و ایجاد فاصله نسل جوان با انقلاب و ارزش ها با همه عده و عدم وارد شده و تلاش دارد تا ذهن و عقل فرزندان این مرز و بوم را در اختیار قرار گیرد و باید برای اثرگذاری بر تفکرات نسل جدید باید کانون های مساجد را بیش از پیش فعال کنیم.

پایان پیام/ 175