انیمیشن «لوپتو» با حضور ۱۰۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد ساری اکران شد

انیمیشن «لوپتو» با حضور ۱۰۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد ساری اکران شد

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
نعمتی گفت: انیمیشن لوپتو به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری که با هدف شادی‌آفرینی برای کودکان و خانواده‌های ایرانی در سینماهای کشور درحال اکران است با حضور۱۰۰۰نفر از بچه های مساجد ساری در سینما سپهر اکران شد.

رجب نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با سایر نهاد های فرهنگی در راستای اجرای فعالیت های مشترک در حوزه فرهنگی، اجتماعی، دینی،‌هنری و ... با هدف افزایش سطح آگاهی، توانمندسازی، تقویت روحیه امید و نشاط بین بچه های مساجد این خطه از شمال کشور‌ اشاره و اظهار کرد: بخشی از این همکاری های مشترک بین ستاد فهما با حوزه هنری انقلاب اسلامی درجریان است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران به هم افزایی این دونهاد فرهنگی در حوزه تئاتر و گروه های نمایشی اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از اعضای کانون های فرهنگی هنری استان در گروه های نمایش استان فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه تربیت هنرمند متعهد انقلابی را در بستر مساجد استان پیگیریم، افزود: بعنوان نمونه جشنواره تئاتر بچه های مساجد کشور یکی از مهمترین ظرفیت ها برای شناسایی و تقویت استعداد های هنری بچه های مساجد در عرصه تئاتر، سینما وتلویزیون به شمار می رود.

 

نعمتی با بیان اینکه در طول سال همچنین با همکاری حوزه هنری زمینه حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سینماها به صورت نیم بها و کاملا رایگان فراهم می شود،‌ ادامه داد: توزیع بلیط رایگان بین ۱۰۰۰نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساری برای دیدن انیمیشن سینمایی «لوپتو» نیز در راستای همین همکاری های مشترک که در قالب تفاهم نامه به امضا طرفین رسیده، صورت گرفت.

 
وی با بیان اینکه انیمیشن لوپتو به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری و اولین محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری است که با هدف شادی‌آفرینی برای کودکان و خانواده‌های ایرانی و با شعار «شادی ساختنی‌ است» در حال اکران است،‌ اضافه کرد: این انیمیشن به دنبال بیان اهمیت حمایت از کلای ایرانی است و راه اندازی دوباره کارخانه اسباب بازب با نقش آفرینی کودکان را نیز به تصویر کشیده است.

 

نعمتی با بیان اینکه در راستای حمایت از فیلم ارزشی و انقلابی زمینه تبلیغات تولیدات سینمایی سازمان سینمایی حوزه هنری از سوی ستاد فهمای استان در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد فراهم شده،‌ یادآورشد: اعضای کانون های مساجد ساری به همراه خانواده هایشان به دیدن انیمیشن لپتو نشستند.

 

وی از تداوم اکران خانوادگی تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری در چهار شهر ساری، بابل، آمل و بهشهر خبر داد و گفت:«لوپتو» یک پویانمایی سینمایی موزیکال با فضای کمدی، طنز، شاد و مهیج برای مخاطب کودک و نوجوان است ولی به طور کلی فضای آن به گونه‌ای است که کودکان و خانواده‌ها می‌توانند با هم به تماشای فیلم بنشینند. در ساری نیز خانواده های بچه های مسجد از همراهی با فرزندانشان ابراز خرسندی داشتند.

پایان پیام/ 286