برنامه استخر رایگان ویژه فعالان مسجدی در کانون «‌منتظران نور» جهرم برگزار شد

برنامه استخر رایگان ویژه فعالان مسجدی در کانون «‌منتظران نور» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱
نیکجو گفت: نوجوانان فعال مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «‌منتظران نور» شهرستان جهرم به صورت رایگان در برنامه استخر و تنیس روی میز شرکت کردند.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: برنامه «تنیس روی میز» ویژه بچه های مسجد در گروه سنی نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این برنامه پس از برگزاری کلاس های هفتگی این گروه سنی برگزار شد که بیش از ۱۰ نفر از بچه های مسجد در آن حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در این مسابقات به گروه های ۲ نفره تقسیم شدند و گروه های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

نیکجو عنوان کرد:‌ همچنین اردوی استخر شنا نیز دیگر برنامه ای است که به صورت هفتگی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این برنامه مفرح ورزشی نیز که در دین اسلام نسبت به آن تاکیدات ویژه ای شده است جهت تشویق فعالان مسجدی به صورت رایگان انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم عنوان کرد: تقویت روحیه کار گروهی، تقویت روحیه شکست پذیری، ایجاد رقابت سالم میان بچه های مسجد، اعتماد به نفس و حل مسئله، تقویت توانایی های حرکتی و... از اهداف برگزاری این مسابقات بوده است.

پایان پیام/ 691