اجرای طرح استانی طراوت در بیش از ۵۰ مسجد سطح شهر یزد

اجرای طرح استانی طراوت در بیش از ۵۰ مسجد سطح شهر یزد

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱
رستگاری با اشاره به اجرای فاز دوم طرح استانی طراوت گفت: طرح استانی طراوت در بیش از ۵۰ مسجد سطح شهر یزد در جال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در دیدار با حسام سالکی رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به ظرفیت کانون های مساجد استان گفت: یکی از ماموریت های اصلی ما در مساجد جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است که سعی کرده ایم در قالب های مختلف این هدف را دنبال کنیم.

 

وی افزود: اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری از جمله این اقدامات است که با محوریت مسجد دنبال می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: یکی از این طرح ها که در استان اجرایی شده است در قالب طرح استانی طراوت دنبال می شود که فاز نخست ان با 30 مسجد در سطح شهر یزد به مدت یک سال اجرا شد.

 

رستگاری بیان کرد: فاز دوم این طرح با حضور بیش از 50 مسجد در سطح شهر یزد در حال اجرا است که ثبت نام آغاز شده و مساجد پس از تکمیل ثبت نام می توانند دوره خود را شروع کنند.

 

وی گفت: این طرح به مدت یک سال و در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مسجد برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: در این قالب ما از دستگاه های مختلف فرهنگی و هنری استان درخواست کرده ایم که در صورت امکان برنامه های خود را با محوریت مسجد در این قالب ارائه کنند تا بتوانیم از ظرفیت های آنها استفاده کنیم.

 

وی گفت: حوزه هنری یزد یکی از این نهادهایی است که می تواند در راستای تربیت نیروی انقلابی به ما کمک کند و در این طرح نیز می تواند با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این مسیر گام بردارد.

 

پایان پیام/ 449