برگزاری دومین دوره مسابقه دوماراتن در کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری دومین دوره مسابقه دوماراتن در کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری دومین دوره مسابقه دو ماراتن با شرکت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، از برگزاری دومین دوره مسابقه دو ماراتن ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و گفت: این رویداد با برنامه ریزی تربیت بدنی این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه شرکت در این رویداد ورزشی برای بچه های مسجد در کانون فرهنگی  و هنری «دوستان آسمانی» آزاد است، عنوان کرد: نام نویسی بچه های مسجد برای شرکت در این مسابقه دو ماراتن انجام شده است.

 

وی به زمان برگزاری این رویداد ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقه روز جمعه ۲۵ آذرماه از ساعت ۲ عصر برگزار می شود.

 

گواهیان به جوایز برترین های این مسابقه دو ماراتن اشاره کرد و گفت: به سه نفر نخست این رقابت جوایزی اهدا و همچنین به قید قرعه نیز به تعداد دیگری از شرکت کنندگان در این مسابقه هدایایی تعلق می گیرد.

 

وی گفت: تمهیدات لازم برای شرکت بچه های مسجد در این رویداد ورزشی اندیشیده شده تا این مسابقه به نحو احسن انجام شود.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: حضور پرشور بچه های مسجد در رویدادهای مختلف مورد توجه بوده و کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در سایر عرصه ها حضور متفاوت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزاری رویدادهای ورزشی را عرصه ای برای نشان دادن استعدادهای بچه های مسجد عنوان کرد و افزود: این مهم سبب شده تا برگزاری رویدادهای ورزشی به منظور شناسایی استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد انجام شود.

پایان پیام/ 691