۳۰۰ جفت کفش به همت کانون ‌«منتظران نور» جهرم میان دانش آموزان نیازمندان توزیع شد

۳۰۰ جفت کفش به همت کانون ‌«منتظران نور» جهرم میان دانش آموزان نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱
نیکجو گفت: با تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» تعداد ۳۰۰ جفت کفش تهیه و به دانش آموزان محروم اهدا شد.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همواره کمک به محرومان و نیازمندان از جمله تاکیدات بزرگان دین بوده و در این زمینه نیز احادیث و سخنان متعددی از ائمه معصومین (ع) بیان شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: با تاکید مقام معظم رهبری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز به پا خواسته تا گامی هر چند کوچک در تحقق فرامین رهبر انقلاب و کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت بر دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته نیز تهیه برخی اقلام با مساعدت خیراندیشان در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است، عنوان کرد: در این زمینه تعداد ۳۰۰ جفت کفش میان دانش آموزان محروم توزیع شد.

 

نیکجو با اشاره به جزییات این اقدام نیکوکارانه بچه های مسجد در کمک به هم نوعان محروم خود گفت: این طرح به همت گروه جهادی «شهید محمدهادی نعمتی» کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» و به منظور حمایت از دانش آموزان محروم انجام شده است.

 

وی ادامه داد: اجرای طرح اهدای کفش به دانش آموزان کم بضاعت و حمایت خیرین با صرف هزینه ۶۰ میلیون تومانی انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در پایان با قدردانی از همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران در کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت، تداوم این طرح و خدمت رسانی به نیازمندان را در گرو همت آنان دانست.

پایان پیام/ 691