نشست های سبک زندگی فاطمی برگزار می‌شود

نشست های سبک زندگی فاطمی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ملیحه یونس زاده گفت: یکی از ویژه برنامه های دهه دوم فاطمیه، برگزاری نشست های سبک زندگی فاطمی است.

«ملیحه یونس زاده» خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که در آستانه دهه دوم فاطمیه قرار داریم، گفت: یکی از ویژه برنامه های این ایام برگزاری نشست های سبک زندگی فاطمی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) رهجرد جیرفت افزود: هدف از برگزاری این نشست ها، آشنایی دختران نوجوان با سیره و زندگی حضرت زهرا (س) و الگوسازی برای آنها است.

 

وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه دوم فاطمیه، مسابقه خطبه فدکیه است.

 

یونس زاده ادامه داد: برای اجرای این مسابقه تعدادی جزوه از خطبه فدکیه آماده شده که در اختیار نوجوانان مسجدی عضو کانون قرار داده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) رهجرد جیرفت بیان کرد: مسابقه فدکیه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به صورت کتبی برگزار می‌شود و از نفرات برتر نیز تجلیل می شود.

 

وی اظهار کرد: جلسه ختم قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام است که به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) با حضور بانوان مسجدی برگزار می‌شود.

 

یونس زاده عنوان کرد: علاوه بر این نیز مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و در کنار این مراسم برای پذیرایی از عزاداران فاطمی موکب بچه های مسجد راه اندازی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) رهجرد جیرفت در خاتمه یادآور شد: در آستانه ورود به ایام فاطمیه مسجد متناسب با شهادت حضرت زهرا (س) فضاسازی و سیاه پوش شد.

پایان پیام/ 586