بچه مسجدی کانون فاطمیه کهنوج قهرمان آسیا شد

بچه مسجدی کانون فاطمیه کهنوج قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱
فهیمه برخان گفت: فاطمه زهرا سعید آبادی جوان کاراته کای از بچه مسجدی های فعال کانون فاطمیه است که در مسابقات قهرمانی جوانان آسيا در تاشكند موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی جوانان آسیا شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: فاطمه زهرا سعید آبادی جوان کاراته کای از بچه مسجدی های فعال کانون فاطمیه است که در مسابقات قهرمانی جوانان آسيا در تاشكند موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی جوانان آسيا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج یادآور شد: این عضو فعال کانون فاطمیه پيش از اين نیز در رده سنی نوجوانان در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ که به میزبانی قزاقستان برگزار شد، مدال طلا را کسب کرد.

 

برخان ابراز کرد: فاطمه زهرا سعید آبادی و مادرش از فعالان عضو این کانون فرهنگی هنری می باشند که همواره در برنامه های مختلف حامی مادی و معنوی ما هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج تاکید کرد: رویکرد ما در اجرای برنامه های فرهنگی، قرآنی و هنری جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و تربیت دینی آنها است.

 

وی اظهار کرد: امروز خرسندیم که یکی از دختران مسجدی ما توانست عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند که این مهم نشان می دهد که حجاب هیچگاه مانع پیشرفت دختران جوان ایرانی نبوده است.

 

برخان در خاتمه ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت روز افزون برای سعید آبادی، عنوان کرد: فاطمه زهرا نمونه ای از دختران جوان موفق مسجدی است که می تواند الگویی برای دیگر جوانان ما باشد.

پایان پیام/ 586