پخش فینال جام جهانی قطر در کانون «دوستان آسمانی»

پخش فینال جام جهانی قطر در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱
گواهیان گفت: دیدار تیم های فوتبال آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲، با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» پخش می شود.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دیدار تیم های آرژانتین و فرانسه در مرحله نهایی بازی های جام جهانی قطر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۲۷ آذر ماه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این دیدار جذاب و دیدنی به همت بچه های مسجد، در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» پخش و مسجدی ها به صورت زنده این دیدار را مشاهده می کنند.

 

وی بیان کرد: پخش این دیدار در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام و بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به تماشای این بازی جذاب می پردازند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و همچنین مقدماتی جام جهانی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به طور زنده پخش شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: برنامه ریزی برای پخش این رویداد مهم ورزشی در کانون «دوستان آسمانی» به همت بچه های مسجد انجام شده که از آنها نیز قدردانی می شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: اهمیت به ورزش همواره مورد تاکید مسئولان کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده و این امر با برگزاری برنامه های متنوع در طول هفته انجام می شود.

پایان پیام/ 691