آماده برگزاری نمایشگاه «نخبگان مسجدی» در مدارس هستیم

آماده برگزاری نمایشگاه «نخبگان مسجدی» در مدارس هستیم

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱
لایقی اصل بر مردمی شدن فعالیت ها تاکید کرد و گفت: امسال این آمادگی وجود دارد که نمایشگاه «نخبگان مسجدی» را در مدارس برگزار کنیم تا همه نوجوانان و جوانان با این افراد آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز ( ۲۷ آذر ماه) با مدیر ستاد اقامه نماز استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، بر هم افزایی کانون های فرهنگی هنری و ستاد اقامه نماز تاکید کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت‌های ارزشمندی برای هم افزایی با ستاد اقامه نماز استان دارند.

 

کریم لایقی اصل افزود: در زمینه ساخت و ساز و تعمیر مساجد می توان از ظرفیت «خیرین مسجدساز» استفاده کرد.

 

وی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه طراحی و به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد کشور ابلاغ شد که با هم افزایی سایر دستگاه ها می توان این برنامه ها را در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بر مردمی شدن فعالیت ها تاکید کرد و ادامه داد: امسال این آمادگی وجود دارد که نمایشگاه «نخبگان مسجدی» را در مدارس برگزار کنیم تا همه نوجوانان و جوانان با این افراد آشنا شوند.

 

لایقی اصل با اشاره به اینکه شخصیت ها و نخبگان فراوانی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که همه برخاسته از بطن مساجد هستند، خاطرنشان کرد: می توان با همکاری ستاد اقامه نماز و صدا و سیما برنامه ای را به صورت مشارکتی تحت عنوان «شونشینی» با حضور بزرگان برگزار و دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب توسط این افراد تشریح کرد.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه تولید سرود برای تاثیرگذاری بر افراد جامعه، گفت: با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث آموزش اعضای کانون ها در زمینه تولید سرود، آموزش بازیگری، فیلم نامه نویسی، هنرهای تجسمی، عکاسی و.... در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی آموزش نوجوانان و جوانان مسجدی را یک ضرورت دانست و گفت: این مهم طبق تفاهم نامه ای که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت می گیرد، عملی خواهد شد.

پایان پیام/ 82